Vecka 31 <3

Ja nu är man inne i vecka 31 redan :D blir gladare och gladare för varje vecka som går. För det betyder att det är närmare tills bf när man får hålla den lilla pojken i famnen som man gått och burit på i då ca: 9 månader. Får ett leende på läpparna varje gång jag tänkte på när man för första gången får hålla sin son i sin famn. Nu så är lilleman ungefär 28 cm lång från huvud till stjärt och väger ca: 1,8 kg nu. <3 Än så länge så har jag haft en väldigt behaglig graviditet, inga speciella problem. Det ända som blir värre och värre är väl värken i svanken, men det får alla gravida mer eller mindre. Med mkt vila så går det ann, är som värst när man kommit hem efter praktiken så då får man passa på och vila när man kommer hem så man orkar göra nått på kvällen. Nu tror jag att det blir sängen för min del och ska väl kolla på lite handboll eller på någon serie, får se hur länge man blir vaken men tror då inte att det blir allt för länge, bye bye <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0