Vecka 32 <3

Vecka 32, är nu kommen. Tycker nu att det tog lite tid innan denna vecka kom. Är väl som alla säger att det går segt i början och i slutet medans det går fort i mitten. ^^ Men det är inte alls lång tid kvar nu alltså =) <3 <3 ååå vad jag längtar att få hålla han i famnen. Skulle var skönt om vi kunde typ flytta nu för att hinna få klart allt innan lillen kommer, men så blir det ju tyvär inte... ellle ja om jag skulle gå över tiden så kanske vi hinner få klart det innan, men det återstår att se. Många frågar om vi kommit på nått namn än och vi har väl nån ide så där men inget som vi har bestämt oss för att detta ska han heta. Så vi spånar vidare och får väl se när han föds vad det blir =) Nu är våran lillgrabb ungefär 29 cm lång från huvud till stjärt och väger ungefär 2 kg, känns att det börjar bli trångt för han när han rör sig, är mer att man känner hans kropp röra sig än alla sparkar och så. Vist känner man en del sparkar åå men det är inte alls likadant som förut. Börjar bli jobbigare och jobbigare att gå och så. Men tar man det lungt så går det ju bra, men nu tycker jag inte att det är promenaderna som är värst utan det är nätterna. Vaknar av att jag har ont i ryggen och ibland strålar det till i hela ryggen och magen är spänd samt på de så får man värdens sendrag i höger vaden som gör fruktansvärt ont. Så nu skulle jag bli skit glad om man fick sova en hel natt utan att vakna av just någon värk. :P För då får jag sätta mig sedan kan jag lägga mig igen ^^

Nog om värken, nästa vecka på tisdag är det dags för MVC igen =) På tisdag, ska bli intressant och se hur mkt man gått upp nu då :P lär ju vara en del. Magen har ju växt en hel del såå ^^

Ja idag är man hemma och är sjuk för 3:dje dagen men i morgon läre jag gå oavsett hur jag känner mig för har inte råd att förlora allt för mkt pengar. Vet ju heller inte hur mkt man förlorar exakt när man är sjuk heller så får bli en överaskning att se hur mkt pengar man får i feb :P Känner mig hyfsat pigg iaf, ne nu ska jag leta fram ett papper som jag fick om tandläkartid. Trodde att det skulle ske en atumatisk flytt på tandläkaren när jag flyttade men icke, så nu har jag fått en tid till tandläkaren i kvissleby. Ååå det blir ju lite svårt det :P när man bor i edsbyn.

Bjuder på lite bilder senare idag/kväll när dom är tagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0