Ny vecka, vecka 35 <3

Idag går man in i en ny vecka, vecka 35 <33
Inte lång tid kvar nu xD innan man får hålla lillkillen i famnen, nu är han ungefär 33 cm från huvud till stjärt och väger ca 2,6 kilo nu. Så han börjar bli en stor kille nu, min graviditet har varit en "normal" graviditet utan några komplikationer än så länge, vilket jag är glad över. Nu så har jag besvär av foglossningar fram till, ibland mer och ibland mindre. Samt nu så har jag under en veckas tid vaknat mitt i natten av sen drag i ena elle båda vaderna. Är mindre kul att vakna till men men, är tydligen något man kan få på nätterna när man är gravid. Vaknat av det förut men då har jag haft det med stora mellan rum och inte haft det varje natt. Så får väl se hur länge det vill hålla i sig men hoppas på det bästa att det avtar snart, för är ingen skön smärta att vakna till :P 

Idag är man hemma hos mor och är nu hemma med indra =) åå det är alltid lika kul när man kommer hem hit och får värdens största välkommnade av indra :D hon blir alltid lika glad när man kommer, vilket är en skön känsla att hon inte har glömt än ^^ vist kan hon vara lite jobbig och envis i bland men hon är bara för underbar ändå <3 Mormor skulle även komma upp idag =), länge sedan man träffade henne nu. Blir väl att åka till sjukhuset sedan idag på eftermiddan skulle jag tro...men nu blir det tv och snart en dusch så bye bye <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0