Ny vecka i torsdags...

Ja i torsdags gick man in ivecka 33 =) tiden den bara går och går. och det känns att han får allt mindre utrymme i magen min :P Hittills så tycker jag att min graviditet varit bra =) om man bort ser dom första 4 månaderna :P då det var mkt springa på toa och att man knappt kunde äta. Nu äter man som en häst ^^ dock så får jag sura uppstötningar lite då och då men det kan jag leva med så länge man slipper springa på toa =) Idag gjorde jag mitt största misstag :( var ute och gick med skrållan och var inte riktigt berädd åå hon var på bus humör så hon sprang som bara den i kopplet och jag tappade kopplet och hon sprag åt ett håll där man tillslut kommer till en bil väg. Så man fick ju lite panik...dock var vi en bit i från men eftersom hon inte lyssnar på mig när jag ropar på na och så, så är ju ens instinkt att man springer för att hinna i kapp na, men det vart ju inte bättre, för det tycket hon bara var kul. Dock sprang ja kanske bara 5-6 meter men det får jag sota för nu. Det gick bra med skrållan och fick tag i henne åå så vilket jag är glad över =) dock så har jag haft problem när jag går, får ont i ljumskarna typ. Men den smärtan jag haft efter promenader den kan jag leva med. Men efter dom där metrena som jag sprang så kan jag knappt gå. Ta sig upp ur sängen är ett helvete och bara gå på toa tar en evighet. Så nu är det vila som är på schemat och hoppas jag på att det blir bättre tills på måndag, annars så vet ja inte vad ja ska göra, läre väl ringa doktorn elle nå då. Sjukt att dom där få metrena kan ha så stor betydelse, men men känner att jag skulle behöva gå på toa men vill inte :P hehe

Hade tänkt knäppa lite kort på magen min åå lägga ut men har inte blivit av så får se om jag tar mig tid till att göra det någon dag framöver.

På tisdag så börjar föräldragruppen, ska bli intressant, tyckte hon sa att det skulle handla om förlossningen nu på tisdag. Samt ska det bli intressant att se vilka som ska gå, om det är någon man vet vilka det är eller ej.

Dags att ta hem flyttkartonger snart, nu när det börjar närma sig att vi ska flytta. Så man kan ta det i lung och ro. Längtar så efter att vi ska få flytta till en större lägenhet och så skönt att vi kommer få en 3:a =)

Ne nu ska jag försöka ta mig till toan iaf så bye bye <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0