Fredag

Sitter hemma hos mor och har inte allt för mkt att göra så tänkte att man kan väl passa på att ge en update,
igår blev det att vara hemma med indra, så hon slipper vara ensammen. Åå det gillade hon och hon e så lättsam tycker ja. Sedan kom ulrik hem och skottade lite för det snöade ju som bara den i går efter det så åkte vi in till stan käkade lite åå sen åkte vi till sjukhuset och var där åå hälsade på en som nyligen fått ett tråkigt besked. Men som tur är så är hon på bra humör ändå, åå idag så flyger hon till umeå för att i morgon blir det operation. Hoppas på det bästa och håller verkligen tummarna för henne <3

De var det ja gjorde i går, idag blir det inget besök på sjukhuset eftersom hon inte ligger kvar i sundsvall då. Så blir väl en massa mys med fam. skulle jag tro, mormor kom även upp i går. Åå var ju så länge sedan jag träffade mor, ulrik ochh syrran samt alla djur åå mormor. vet inte om jag sagt det men jag och pontus har letat efter bil ett tag och när vi väl hittade en så hade vi inte råd att betala hela själv på än gång. Så vi frågade på varsit håll om vi fick låna pengar och vi fick båda bra och dåliga nyheter från min fam. ÅÅ de va att de kunde inte låna ut nå pengar till oss men däremot så hade redan ulrik tänkt ge oss en bil =) en kombi bil när väl bebisen kommit, vart jätte glad ja. För det trodde jag då aldrig, ibland eller ofta är ulrik bara för goo =) Men idag så blir vi nog bara här hemma och i morgon lär vi väl alla sitta på spänn för att sedan få höra hur opertionen gått. Sen på sönda lät det som om vi förmodligen kommer åka upp. Men vi får väl se hur det blir men vi hoppas på det bästa.

Åå ibland kan jag bara bli så J***A le vissa människor,  känner ilskan bara koka inom mig! Och snart är min droppe nåd åå jag känner mig så hjälp lös med för kan i stort sätt inte göra något åt situationen! men sedan när detta är över då är det då inga personer som jag kommer ställa upp för iaf, för man beter sig inte som dom gör det gör man inte. vuxna människor som beter sig som små barn....kände att jag behövde få ur mig lite ilska bara så jag kan släppa detta ett tag åå få tänka på annat, för är inte rätt tidpunkt att behöva detta tjafs just nu när det är mkt mer runt omkring som jag vill kunna lägga ner min energi på som har större betydelse för mig.

Ska se om man kanske ska klä på sig lite vettigare kläder nu och kolla om det är någe bra på tvn så bye bye <3<3 saknar min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0